Progresivní marketing
moderní technologie, špičková prezentace, masivní inzerce
Pokud chcete prodat za nejvyšší možnou cenu na trhu, je potřeba, aby se o prodeji dozvěděl, pokud možno každý, kdo může mít o vaši nemovitost zájem. Kupující vstupují do vzájemné konkurence a my chceme prodat tomu, kdo je ochoten za vaši nemovitost zaplatit nejvíc. Čím vyšší poptávka, tím vyšší cena.
Inzerce na realitních portálech
Standard dnešní doby, bez kterého by to nešlo.
Oslovit lidi, kteří aktivně hledají je relativně snadné. Drtivá většina z nich hledá na Sreality.cz, Reality.iDnes.cz, RealityCechy.cz a RealityMorava.cz. Nabídka makléřů RE/MAX je kvalitní, prověřená a pro koupi transparentní a bezpečná. Proto někteří hledají i přímo na Remax-Czech.cz. Pro zahraniční klientelu a kolegy z jiných zemích pak využívám Global.Remax.com.
Profesionální fotky
Profesionálně nafocený byt je základ úspěchu.
Fotky prodávají. Všechny inzeráty v nabídce si nikdo nečte. Na to dnes nikdo nemáme čas. Proč
dnes otevře mimo jiné i inzerát s nabídkou vaší nemovitosti? Protože ho
zaujmou úvodní fotky a název odpovídá tomu, co hledá.
Bez profesionálního fotografa se špičkovou technikou (fotoaparát, objektivy, stativ, dron, 3D scan, …) se jednoduše neobejdeme.
Nejde o to zákazníka oklamat a přivést ho na nemovitost, kterou nechce. Potřebujete 15 až 26 fotografií nemovitosti i okolí, které vystihují nemovitost a zároveň ji prezentují v nejlepším možném světle.
Příprava nemovitosti na prodej
Potenciální zájemce by se tam měl cítit příjemně a dokázat si představit svůj nový domov.
To platí nejen při pocitech během prohlídky, ale i pro focení. Klíčem je mít nemovitost nezakládanou nábytkem (zmenšuje prostor), odosobněnou (zájemce se cítí jako na návštěvě u někoho cizího), všechny věci by měli být uschované někde ve skříních, vše by mělo být funkční (nechcete, aby zájemci zůstala klika v ruce) a hlavně mít čisto a uklizeno.
Home staging
Pozitivní emoce to je to oč tu tady běží. Tady je mi dobře, tady si dokážu představit, že budu žít.
Když vše uklidíme ze stolu, z linky a všechny věci dáme do skříně, bude vše působit čistě, ale neútulně a sterilně. Home staging je umění, jak vytvořit tu správnou náladu, aby se zde líbilo každému. Dům nebo byt bude po stagingu vypadat větší, jasnější, čistější a teplejší.
Rozmisťujeme nábytek. Používáme bytové doplňky (zrcadla, rostliny, květiny, stojací a stolní lampy, koberečky, polštáře, ..). Na police a jiná místa používáme prvky poutající pozornost. Koberce a závěsy mění pojetí o prostoru….
A někdy je to v reálu nemožné nebo příliš nákladné. Pak přichází na řadu virtuální staging. Do nafocené fotky místnosti doplní grafik vše potřebné.
Vizualizace budoucího stavu
Skvělý nástroj pro prodej pozemků, bytů i domů před rekonstrukcí.
Někdy není přínosné představit jen aktuální stav interiérů nebo prázdného pozemku. Chcete ukázat, jak to může vypadat po zdařilé rekonstrukci nebo po výstavbě.
Moji špičkoví spolupracovníci mi připraví realistické vizualizace možného budoucího stavu. Benefity nejsou jen na straně kupujícího, ale i pro prodávajícího. Vizualizace pomáhá zkrátit dobu prodeje a často i prodat nemovitost za víc peněz.
Focení a natáčení dronem
Když nejde vše natočit a nafotit ze země, přichází na scénu dron s hitech kamerou.
Bez dronu to často není ono nebo nejde nafotit hezky. Navíc z ptačí perspektivy si často uděláme mnohem lepší představu o stavbě a jejím umístění na pozemku. Pohled z dronu nám také pomůže si udělat bleskovou představu o okolí prodávané nemovitosti.
Dispoziční plánek bytu
Cesta, jak přečíst dispozici na jeden pohled.
Zkoušeli jste někdy popsat dispozici vašeho bytu někomu cizímu. Možná jste řekli desítky vět a možná se protějšek ztratil už při té třetí. Plánek bytu jasně řekne, zda jsou pokoje průchozí, jak jsou místnosti velké, co se tam vejde za nábytek apod. Jednoduše kouknu a vidím.
Videoprohlídka
Způsob, jak spolehlivě najít další zájemce nad rámec inzerce na webových portálech. A jak ve finále prodat rychleji a za víc.
Videoprohlídky společně s placenou reklamou na Facebooku, Instagramu i YouTube jsou mou obrovskou konkurenční výhodou.
Je to také cesta, jak potenciálního zájemce nejen získat, ale naladit v něm pozitivní emoce a pocity. Tady to nenecháváte na něm. Tady o tom rozhodujete vy.
Webová stránka nemovitosti
Detailní informace na jednom místě. Přistávací stránka placené reklamy.
Na stránce nemovitosti mohu zveřejnit více informací než na běžných realitních portálech. To je pravda.
Největší hodnota vlastní stránky nemovitosti je nicméně v tom, že sem mohu směřovat veškerou návštěvnost z placené Facebook, Instagram, YouTube, ale i PPC reklamy. O vašem bytu se každý den dozví o cca 3–10× více lidí než z běžné inzerce na realitních portálech.
Propagace na sociálních sítích (FB, Instagram a LN)
Počet lidí, kteří aktivně hledají na realitních portálech je omezený. Na sociálních sítích oslovíte i ty, kteří mají peníze, ale aktivně nehledají.
"Aktivně nehledám, ale kdybys o něčem takovém věděl, zavolej mi.", "Kdyby se v okolí něco prodávalo, dej mi určitě vědět." slýcháme často od kamarádů i sousedů. Sociální sítě jsou jeden z kanálů, jak se k těmto lidem dostat a vaši nemovitost jim nabídnout.
Zaujala vás moje marketingová propagace?
Facebook, Instagram a YouTube reklama
Vím, kdo je ideálním zákazníkem pro koupi vašeho bytu, a proto umím správně zacílit reklamu vašeho bytu, domu nebo pozemku.
Je spousta lidí, kteří chtějí a jsou schopni koupit, ale nevěnují tomu čas ani pozornost. Neprocházejí 2x denně inzertní portály. Ale když je něco zaujme, koupí.
Druhý cíl je oslovit lidi, kteří aktivně hledají, ale díky jimi volenému filtru se k nim se svou nabídkou nedostanete. Například hledají v určité vzdálenosti od Brna. Zvolí si tedy okres Brno-venkov, ale pro ně skvělá volba domu v Lipůvce se k nim už nedostane. Placenou Facebookovou reklamou takového klienta dokážu najít a nabídnu mu vaši nemovitost online způsobem.
Nejsem ten makléř, který vloží váš byt na realitní portály a tím jeho práce končí. Placená reklama na sociálních sítích je drahá, ale funguje skvěle.
Marketing v lokalitě (plachta, letáky)
Způsob, jak oslovit zájemce, kteří hledají jen v jedné lokalitě nebo mikrolokalitě. A jsou si za to ochotni připlatit.
Často to jsou rodiče, kteří chtějí, aby jejich děti bydleli poblíž. Nebo naopak děti, kteří si na stáří chtějí nastěhovat rodiče nikoli přímo domů, ale do bytového domu, kde sami bydlí. Anebo sousedé vědí o svých známých, kteří po nich chtěli avízo, když se tady bude něco prodávat.
Když si můžete vybírat z téměř neomezené nabídky v celém Brně, můžete se rozhodovat podle ceny. Pokud chcete koupit něco v lokalitě, kde se prodává jedna nebo dvě věci do roka, máte obrovskou motivaci o nabídku nepřijít a přeplatit ostatní zájemce.
Na nemovitost nebo před ni pověsím prodejní plachtu. Letáky vystavím na nástěnky obchodů a v dalších klíčových centrech lokality.
Při prodeji bytu oslovíme také 300 až 900 domácností v blízkém okolí distribucí letáků přímo do schránek nejbližších sousedů a na nástěnky uvnitř okolních bytových domů.
Databáze klientů a investorů makléřů RE/MAX
Každý z makléřů ze sítě může prodat svému klientovi mnou nabízenou nemovitost. Je vítaný. Rád se s ním podělím o provizi.
Každý z makléřů registruje poptávku 30 až 70 lidí ze své klientely. Makléřů je v síti více než 1.300. To je obrovská kupní síla. Když bych počítal jen 240 makléřů z Brna a blízkého okolí, je to 7.200 až 16.800 poptávek ze sítě. To znamená, že již v tuto chvíli pro vás mám pravděpodobně několik kupců
Žádný z makléřů se mě nemusí ptát, zda nemovitost může nabídnout. Jakmile vložím vaši nemovitost do systému, nabídne se všem v síti k prodeji. Nemůže ji inzerovat, ale může ji poslat svému poptávajícímu.
Spolupráce s makléři
Pokud vás budu při prodeji zastupovat já, vaši nemovitost bude prodávat nejen 1.300 makléřů z RE/MAX, ale také makléři konkurence.
Není to v realitách obvyklé, ale já vítám spolupráci s makléři z řad konkurence. Díky tomu prodám rychleji a za víc. O provizi se podělím a vydělám méně. To je pravda. Ale do budoucna mi to zabezpečí další zakázky a možnost výdělku.
3D virtuální prohlídka
To je cesta, jak se vrátit znovu na prohlídku. Jak si vše znovu prohlédnout z pohodlí svého domova.
Tady ani tak nejde o inzerci, ale o to, že emoce po čase vyprchávají. V jednu chvíli zájemce doprohlídkuje poslední byt a zvažuje který koupit. Pozitivní pocity už z většiny prohlídek vyprchali. Jak je vrátit do hry?
3D virtuální prohlídka je přesně to co mi umožní se vrátit emocemi zpět a vše si znovu projít do nejmenších detailů. A ještě jednou? Není problém.
Zaujala vás moje marketingová propagace? Chcete pomoct s prodejem?
Vyplňte formulář a já se vám do 24 hodin ozvu. Nechcete čekat?
Tak mi rovnou zavolejte +420 739 094 000.